【想生4個仔】轉眼30歲:就算遇到幾多個「人渣」都唔使驚

    第一份工,打足十年,呢十年起跌令江若琳銳變。

    今年入行十周年,9月30號牛一變30歲,青春歲月就喺娛樂圈度過,3650日令江若琳變…變…變…江若琳講到十年前嘅自己:「我19歲入行,第一份工就做呢行,當時好似一張白紙,每日都戰戰兢兢,每日都驚會做錯事,唱錯歌詞、拍子唔啱又怕公司鬧,出嚟訪問又唔識對答,怕講錯畀人亂寫,怕行一步都踩親地雷,似一隻驚弓之鳥。」

    十年遭遇,江若琳變化很大:「十年時光,我發現無論幾乖,每步點行都會中流彈,所以十年後嘅我,比以前自在瀟灑,每日都唔知發生乜嘢事,點小心都預計唔到,我o依家會比十年前自在咗。」佢話o依家訪問時,可以做到隨心所欲,事無不可對人言:「o依家我識享受每日工作同傾偈,好多嘢睇化咗。」「十年前我係一朵好受保護溫室小花,屋企父母愛護,入行又有好多人保護,但我入行後經過無數風吹雨打同踐踏,呢朵小花冇晒花瓣,佢變咗生命力好頑強嘅一棵雜草,即使惡劣環境都可以生存。」

    女人由20歲變30歲,呢個數字跳級,心情忐忑,但江若琳就認為好有意義,仲形容係美麗嘅開始:「我覺得係女仔最靚新一頁,女仔由20歲變30歲,唔好怕跌倒,我哋有最好嘅青春,唔好怕失敗,要不斷尋求美好。我分享呢十年,就算遇到幾多個『人渣』都唔使驚,就算情傷都唔使驚,幾多次情傷都唔怕。」愛過跌過痛過,即將30歲江若琳話終於知道甚麼人可以陪伴終老,同時佢亦找到夢想,所以開心迎接做「一枝花」。

    江若琳今年4月公開與「生煎包王子」蕭潤邦相戀,友人都認為佢哋合襯又合拍,結婚走唔甩,江若琳話:「哈哈,每次出嚟大家都好急,我哋開始唔係好耐,我同佢識咗十年,唔知個天點解安排我哋要走埋一齊,會唔會有下一頁?我哋o依家好享受自由時光,天會安排下一步,我冇結婚plan,我女仔嚟,應該問佢。」少女都會憧憬出嫁,江若琳直認不諱:「細細個時,5歲、8歲就諗住18歲攞成人身份證就結婚,到咗18歲入咗行,又想事業衝刺,心諗結婚推到25歲啦,人生真係好多計劃。」

    江若琳即將步入30歲,佢話一切隨緣:「遇到可以行到最後嘅人好難得,希望可以35歲之前,唔知會唔會突然出現,等天安排。」江若琳係一個好感恩嘅人,佢話呢十年好多人要多謝:「一定要多謝仲喺我身邊嘅朋友,當你行得好順利,朋友特別多。當你跌低時,到底呢班朋友仲喺唔喺度?可能十個走剩兩個。我要感謝呢啲時間,咁快睇到乜嘢係我真正朋友,乜嘢係錦上添花嘅朋友,十年裏我朋友識夠啦,未來要去珍惜喺我跌低時仍陪伴支持我嘅朋友。就算你同我做過一日朋友,我都會好多謝你,好托賴、好多謝喺我低潮時,仍支持我嘅杜汶澤同鍾舒漫等等。我珍惜o依家,無論我幾差、幾惡劣,佢哋都會話江若琳係我最好嘅朋友,呢啲人我呢一世都會記住。」

    問到江若琳幻想十年後人生畫面?佢話:「十年後,我都40歲。如無意外應該有幾個小朋友,有個好幸福家庭,唔好再約我食生煎包,我食咗十年。」江若琳諗定要做多仔婆,佢想生四個:「我家有細佬,細個希望萬千寵愛,大個咗發現有兄弟姊妹好開心,有乜嘢事都多個伴,我返唔到屋企陪媽咪,可以叫細佬返去食飯。所以,我幻想將來生四個仔,四個都咁高,幾有型,行出去帶住五個保鑣幾威風。」

    (蘋果日報)

    SHARE