【心痛太太患癌期間仍幫手搞演唱會】梁漢文:佢病冇講畀人知

    梁漢文(Edmond)將於(18號)起假九展舉行一連兩場《梁漢文我的另一半音樂會》,舉行過四次紅館個唱的他,自言在較細的九展場地開唱是「美事」:「我冇試過,恨咗過好耐搞個同歌迷近距離嘅騷,唱自己鍾意嘅歌,我唔介意收少啲歌酬,但製作上係同紅館一樣嘅。」問是否會賺少好多?他豪氣說:「錢係賺唔晒,況且賺錢機會仲有好多。」

    Edmond為炮製一個紅館同不一定的演唱會,他想唱冷門及其他歌手的歌曲,如多年前,由台灣天王周杰倫為他作過,但沒有plug的歌曲,有謂周杰倫唱歌好「𦧲脷」,他說:「佢早期嗰啲冇咁『𦧲脷』㗎。(冇有再搵佢作歌?)冇啦。(太貴?)佢依家貴都好正常啫。」

    Edmond的音樂會名為《我的另一半》,可會請太太林文慧(Karen)上台,他說太太會依舊做其服裝設計師,大讚太太:「唔好以為啲衫係買,全部都係佢親手設計、去畫,雖然有啲設計太女性化,我唔係咁接受,但經佢師傅修改就中性啲,可以着上台。」又說和太太常誤會了情侶裝,不過他太太覺得老士很抗拒:「有時做運動着埋同一個顏色,太太會叫我換咗去,(你次次都換?)唔係喎,咁我着先,點解要我換?係佢怕之嘛,其實我都唔鍾意着情侶裝㗎。」

    問兩人是否從不吵架?他說婚前較多,但每次也是為小事而嘈,自認是個極愛整齊的人:「我唔可以容忍啲嘢亂咁擺,好似啲醬油用完要擺番喺原位,啲衫要分類同摺好囉,但太太就…隨意啲,咁我幫佢執囉。(會邊執邊黑面同「哦」?)都會㗎,我有我嘅堅持囉。」不過怕爆料後跪玻璃,他補充說:「佢依家整齊咗。」

    問到太太曾患病,Edmond說最心痛是太太患病期間仍為他搞演唱會事宜,他說:「佢病冇講畀人知,最擔心係佢開會時不停吸二手煙。」Edmond謂和太太結婚多年最想跟她說:「感激佢對我好細心。」

    (on.cc東網)

    SHARE