【擇偶條件係…】就快退休 姜濤開腔談退休兼移民大計:已經同阿媽講咗

現年23歲的MIRROR成員姜濤,早前接受美國華語節目《偶像名人堂》訪問。

 

【去年婚後突然變得低調】被揭有初孕2個月 豪門新抱張秀文終開腔回應 

 

 

首先姜濤透露參加《全民造星》是因為窮,讀書時期連攞一、二百元報名費都有困難,而《造星》是免費所以報名。但入行後,工作量排山倒海,他直認情緒一度出現問題,所以要將工作當成娛樂及生活,苦笑說:「諗點捱就真係好難捱,要識得同工作人員溝通,每日識到好多人都幾好玩。」

 

【即睇免費檢測期限】港府公佈1類市民須自費$240做核酸檢測 

 

 

 

提到經理人花姐,姜濤視對方是娛樂圈中的「阿媽」,有時好溫柔、有時好惡,但無論做任何事都是對自己好,所以對她百份百信任。

 

【1克=1粒避孕藥 可引發癌症、不育、兒童性早熟】即睇16款不含類雌激素合格防曬霜 

 

 

 

 

談到擇偶條件,姜濤直言一年前的答案,一定要「長頭髮、肥肥哋」,但現在覺得喜歡一個人,其實不需要一個特定標準,簡單一些,鍾意就鍾意,他一臉認真說:「如果你係因為呢啲setting去鍾意一個人,我唔覺得呢個係愛情,我唔會畀任何嘢框住自己。」

 

【古天樂開到口要求做蔡少芬B仔舅父 張晉神回覆獲網民大讚】

 

 

 

他又稱會在增肥前交個女朋友,先讓對方看他以前的米芝蓮相,說是他數年後的樣子,能接受便過關,他笑言:「那我便不用刻意減肥再追另一個。」

 

【一類人屬高危】心肌梗塞發作前 身體常有3大表現 快來檢查吧!  

 

 

訪問尾聲,主持人邀請姜濤將來有機會要去紐約打邊爐,他顯得十分雀躍,並自爆退休計劃:「我最近先同我阿媽講,我firm我29歲要退休呢件事。我係有諗過移民外國,一定要嚟一次紐約。」主持表示很多粉絲期待,姜濤微笑回應:「到時大家可能認唔出係我呢!」

 

【4月7日派發首輪5000元消費券 有效日期至…】八達通用戶應要留意8個關鍵日期

 

 

 

 

 

 

(綜合報道)

 

【去年婚後突然變得低調】被揭有初孕2個月 豪門新抱張秀文終開腔回應 

SHARE