【媽媽的辛酸】兩胎都係順產 鍾嘉欣自爆產後至今都出現…

    鍾嘉欣(Linda)早前由加拿大返港拍攝重頭劇《星空下的仁醫》,雖然老公和一對仔女因疫情未能一同陪伴,但今次的合作拍檔就令她非常開心,鏡頭後的她經常展現燦爛笑容,看來拍攝過程非常開心!

     

     

     

     

    早前Linda上載了一段名為「What’s in my bag?一齊睇下我手袋有啲咩」的影片,就是向網民講解一下自己的手袋中有些什麽。

     

     

     

     

    Linda逐一介紹,當中包括有一個用了十多年、放有其家庭照的少女風銀包、手機、貼紙、化妝品、太陽眼鏡、橡筋、口罩盒、消毒用品及藍芽耳機等,不過要數袋中最特別的物品,就是一個精油盒。

     

     

     

     

     

    她說:「我好鍾意自然嘢,好鍾意身體健康,其實頭暈身㷫、屙嘔,咩情況都好,我都有個精油包有晒我唔同嘅精油,如果嗰日攪肚我會搽薑的精油,想放鬆就會搽薰衣草。」

     

     

     

    Linda表示自己在15年為了一對仔女而進修營養學,對精油甚有研究的她,更指不愛讓小朋友服藥,她說:「我唔鍾意畀藥啲仔女,如果佢哋發燒、咳或者頭痛,我會幫佢哋搽精油。」

     

     

     

    除了精油包外,嘉欣又拿出幾塊護墊。Linda坦言自己兩名子女都是順產的關係,故產後至今都會出現尿滲問題:「呢啲係我啲女仔嘢,我兩個BB都係順產,所以其實我係有少少尿滲嘅情況,有時啦,如果太肉緊、打乞嚏或者跳得太高,咁我就要用護墊。」

     

     

     

     

     

     

    (綜合報道)

     

     

     

    SHARE