【Fit到似30歲】半百馬德鐘大方分享減肥秘訣:8個月無病過,過敏問題都改善埋

    藝人馬德鐘早前接受電台訪問,成功減掉20磅的他表示現時跟30歲時狀態一樣,但未算最FIt,還需要時間鍛煉肌肉,他指因瘦身而引起不少網民的熱話……

     

    他表示:「有人問我係咪有病,有人話我整容,因為冇咗水腫,個雙眼皮深咗,呢個好難,整容醫生都整唔到。」

     

    馬德鐘受訪時大方分享減肥方法:「我係食最佳營養嘅化學膳食,我唔食肉,食豆同種子,我已經Keep咗8個月,一直冇病過,皮膚同呼吸道過敏問題都改善咗。」

     

     

    他坦言之前因經營食肆難免應酬,因而肥了10磅,但自從食肆結束後,體重已下降。問他是否不會再投資食店?他坦言:「唔會,因為開餐廳令我冇咗生活,而且出面嘅嘢食太多反式脂肪。不過我都有出去同朋友打邊爐,我會揀啲清湯同菇類,都食得好開心。(唔會間中想放縱吓食肉?)身體好叻,吸收咗足夠營養就唔會想食其他。」

     

     

     

     

     

    (綜合報道)

     

     

     

    SHARE