【多次發生靈異事件】肥媽稱老公從無離開過自己:早兩日佢先整蠱我

    藝人肥媽丈夫Rick去年因病逝世,現已走出傷痛恢復工作。肥媽亦逐漸回復於社交網跟大家聊天的習慣。日前她如常在社交網開直播,指仍然好掛住老公,還分享日前發生的靈異事件,認爲老公從來無離開過自己。

     

    事緣肥媽想賣老公的相機,誰知老公用開冷氣來回應不要賣走:「早兩日佢先整蠱我,咁鬼凍嘅天氣佢同我開咗部冷氣,激到我。我話『你唔係玩嘢呀老公,依家開冷氣』……」
    肥媽續說:「之後發現暖水壺冇暖水,就落樓斟熱水飲。見到我個仔,同佢講我想賣咗老公部相機,因為我唔識用,佢話『媽咪你唔好賣呢啲嘢,你老公好鍾意。』我就諗唔怪得佢開冷氣啦,原來佢叫我落樓下,我唔係講鬼故呀,原來佢唔想我賣,後來先知佢最錫嘅孫女開始學影相,我都唔知。」

     

     

     

     

    肥媽又指靈異事件發生不衹一次,直指覺得老公真的在自己身邊:「我搵唔到咩,就會大聲嗌,我仔話我傻,但轉頭我就搵到。有日我個保險顧問嚟我屋企,佢部電話唔知擺咗喺邊,搵咗好耐都搵唔到,之後保險顧問就話『Rick唔好玩啦』,點知一揭,發現部電話喺張紙下面。」
    (綜合報道)

     

    SHARE