【不知那裏來的自信】新手媽媽雨僑超後悔無請陪月:唉 十匹布咁長!

    藝人雨僑8月誕下囡囡羅約彌(Harper),不過因疫情關係,避免外人接觸B女,所以她沒有請家傭或者陪月幫手,一手一腳自己湊。雖然可以與寶貝女一直相處是很開心的事,但產後媽媽休息不足夠,坐月質素不夠好,年老時特別多病痛,因此新手媽媽雨僑都很後悔沒有請陪月…

     

    她發文大呻:「當然我都有屋企人幫,但係survive(生還)咗兩個月,我嘅結論係各位切勿以身犯險。😂」、「如果BB唔係百日哭,如果唔係屋企都有好多事發生,係會輕鬆啲…但係世事無如果,都係嗰句切勿以身犯險😂😂😂唔好做傻事,好在,調理方面做足晒,唉十匹布咁長!」

     

    發文一出,很多媽媽網民都感同身受忍不住留言分享經歷,版主雨僑都盡量逐一回覆:「我都係不知那裏來的自信😆」、「我想時光倒流請番日夜更(陪月)唔該😆」,而育有兩名小朋友的謝安琪就為她打氣加油呀!
     
    SHARE