【被鬧爆不懂避孕、學歷低教唔到仔仔】負評如潮 張太雯雯逐一回應

    一年前捲入桃色風波的藝人張致恒(Steven)事發後,形象一鋪清袋,雖然所屬公司沒有解約,但早已沒有工作在身,太太最近又誕下第二胎,一家四口生活難以維生是必然面對的問題。

    近日張致恒太太雯雯在IG Story表示太多事思考而失眠,於是開了個留言題目「瞓唔着 傾吓偈」,希望跟網民傾偈放鬆心情有助入眠,有近40個問題留言,面對任何種類問題,無論多差勁的問題,雯雯都一一回應…

     

    有網民問:「你講到大細仔出世係連累佢哋,你做人沒計劃嗎?不懂避孕嗎?」雯雯回覆:「其實好多事情,冇人會預知一樣嘢,當我決定帶佢嚟呢個世界嘅時候,當然我唔會預計到會發生咁多我不知道的事情。」亦有人問:「你學歷咁低有冇諗過點樣教小朋友呀遲啲?例如中學?」雯雯表示書本內容教不到可以找補習,但自己肯定可以教導兒子成為一個善良的人。

    再有網民問:「冇錢嘅愛情,係咪真係維持到?」雯雯留言:「如果你選擇男人,要求佢好有錢佢又係一個好窮嘅人,當然會維持唔到,結論係每個人需要嘅嘢都唔同。」雯雯可謂無所不談,被問到歲數多少,她大方回答是:「91年」。

    至於會否再生多個BB,雯雯坦言想生多個女兒,但現在不是適當時間。面對鼓勵留言,雯雯表示大家每一句支持說話都對她來說是好重要。

     

    SHARE