【仲未見過父母】父母剛隔離完成 森美大仔下星期從英國返港再隔離:人生係咁架啦

    武漢肺炎肆虐全球,森美父母是疫輪「鑽石公主號」乘客,早前返港才接受完隔離令,怎知森美在英國讀書的17歲兒子梁曦樂,預計下星期返港避疫,到時亦要在屋企接受14日家居隔離,一家有三人先後要接受隔離,森美接受訪問時嘆說:「人生係咁啦,希望最後冇事!」

    英國目前有逾1300宗確診,累計35人死亡,不少香港父母有送子女到英國留學,有家長批評英國政府「佛系抗疫」令疫情爆發,急撲機票返港,商務位貴至7千鎊,而返港後要接受14日家居隔離。
    森美的17歲兒子梁曦樂在英國讀書,對於英國的「佛系抗疫」,森美說:「可以用乜嘢方法抗疫我唔識,不過都麻煩,本來復活節返嚟,但學校上個禮拜都話你哋返就返啦,但我個仔就覺得,今年要考公開試,佢想讀好啲書、上好啲堂,不如遲兩個星期先,因為上個禮拜情況都未嚴重,佢住嘅地方偏遠。」
    由於兒子已經17歲,森美尊重對方決定:「我諗佢都咁大個,畀佢自己決定,不過我話唔好兩個禮拜,一個禮拜後返啦,所以下星期返,雖然疫情嚴重咗,但都冇辦法,機票都爆晒,但我買咗機票啦,如果需要隔離,咪喺屋企隔離囉,唔好出街,保障自己又保障人。」
    森美指疫情嚴峻後,由於自己工作要外出,家人都甚少出街:「佢返嚟留喺屋企溫書應付考試,佢都ok嘅,喺英國都係留喺宿舍溫書,所以唔特別太緊張搵機票。」問到跟父母見面了嗎?他說:「未見呀,我未隔離到自己,等我隔離到自己先見佢哋。」
    (綜合報導/蘋果娛樂)
    SHARE