【放監快樂】「生死之交」樂為黎芷珊慶生日 隔離21日竟肥咗10磅?!

    新冠肺炎疫情肆虐全球,一月底曾上「鑽石公主號」的無綫藝人黎芷珊,返港後即自我隔離在家「坐監」21日。
    連日足不出戶的芷珊,終於在一眾的朋友「慫恿」下就在54歲生辰大日子出關,與好友食生日飯慶祝,包括曾一同主持《閃電傳真機》譚玉瑛﹑黎芷珊﹑黃智賢(Ben)﹑麥長青(麥包)等「生死之交」「冒死」出來集體聚會。
    壽星女芷珊為大家都送上飛吻並笑祝「放監快樂」,而譚玉瑛稱:「驚就唔出嚟啦!我哋要支持你!今次見你仲靚咗,就知你冇事,唔使驚!同埋都要撐吓經濟!」而麥包就最有心,在她隔離期間一度想親自送食物上門,但被芷珊婉拒好意,而阿Ben就笑言要芷珊安個「平安鐘」。
    芷珊坦言今年生日願望只有一個,就係身體健康﹑疫情快過,而在她隔離期間,更得到不少朋友窩心問候:「個個都打畀我問我死得未,哈哈…當然知大家好關心我,佢哋又驚我冇嘢食,話要買嘢送上門,但我住得比較隔涉,叫大家唔使擔心,網購其實好方便,我大把嘢食,仲食肥咗十磅添!佢哋又問我夠唔夠口罩﹑搓手液用,其實我唔出得街,所以都唔使用呢啲嘢!」
    (綜合報導)
    SHARE