【陳凱琳邊講邊喊爆曾抑鬱 内疚日日呃媽咪講「我好開心」】

     

    藝人陳凱琳(Grace)跟陳敏之、高海寧和楊明拍攝綜藝節目,晚上在沙灘把酒談心時,其中一個環節問到大家最想回到過去哪一刻…

     

    【一路剪一路喊超心痛】張曦雯新形象曝光 親解狠心剪走女神秀髮原因

     

    擁有美滿幸福家庭的Grace率先訴真情,邊講邊忍不住落淚:

    「喺我入大學第二年,因為有啲情緒問題,我有一類型抑鬱,因為呢樣嘢令到我好難Recover(康復)…」

     

     

    「我特登揀咗喺爹哋媽咪好放心我同細佬喺加拿大相處,所以佢地(父母)返咗香港同我嫲嫲、婆婆一齊住。我揀嗰段時間隱瞞唔同佢哋講…」

     

    【留意檢測日期及詳情】40幢大廈納最新強檢名單 包括多個公屋居屋私樓豪宅 

     

    Grace 開始哭了出來,續說:「直至媽媽咪返嚟加拿大,第一眼見到我有啲好唔妥,佢先知原來我日日打電話畀佢話我冇事,話我好開心嘅時候,係呃佢。」

     

     

     

     

    Grace提到跟媽媽感情要好,所以當時日日呃媽咪時令她很內疚:「依家我做咗媽咪,如果個仔第日咁對我,我真係…我唔會想佢有啲咩唔開心,或者去到個咁嚴重,去到一個病嘅時候,我先知道。」

     

    (綜合報道)

     

    【一路剪一路喊超心痛】張曦雯新形象曝光 親解狠心剪走女神秀髮原因

     

     

     

     

    SHARE