【唯有忍下】森美買定乾糧比隔離父母 指送飯程序混亂:有啲單位更漏送

    森美的父母從鑽石公主號落船回港後,於上星期六凌晨隨即入住隔離中心14日,對有港人落船後出現確診個案,森美都不明點解,他說:「其實當日落船可能有啲亂,因為聽講有啲港人係未收到檢驗結果都有落船,但唔知嗰啲人有冇上機。」
    他表示父母每日都check住情況,昨日雙親再攞血同鼻的樣本做檢驗。
    雖然政府有提供防疫物資和食糧畀住在隔離中心的人士,但森美同妹妹也有準備給爸媽,主要是一些乾糧;
    因為他知道水果、金屬物品、電器等都不能帶入去。可能隔離中心人數都不少,他聽說昨日有關方面送飯又遲,有些單位又遺漏。
    他說:「唔緊要啦,去隔離又唔係度假。」而他跟父母就多了訊息溝通,他說:「呢排同佢哋傳whatsapp係過去嘅總和,我阿媽好鍾意打一隻遊戲機,我話又試玩,點知佢叫我打高啲level先講啦。」
    (綜合報導/oncc)
    SHARE