【母親反過來安撫兒子】6點回港 森美:隔離後父母見唔見我佢哋決定

    停泊於日本橫濱堪稱「毒船」的郵輪「鑽石公主號」,困在船上的香港人,昨日起分批坐政府包機回港,森美父母原定昨晚登機,但因航班調至今天起飛,所以其雙親應可望在今天順利回港。

    森美坦言仍擔心父母情況:「爸爸send咗張食物相嚟,話船上最後一餐,我提佢落船記得唔好擰返轉頭。」

    預計包機今晚黃昏六點回港,森美指不會刻意接機或離遠見面,他笑言:「唔好搞到咁慘,最悲慘嗰十幾日過去咗,又唔知會點,返嚟安心啲,我哋講笑話,佢哋返嚟隔離,隔日買龍蝦、金華火腿、蛋糕畀佢哋。」若有需要會安排帶衣物替換,隔離後會否慶祝?
    他說:「未知,應該會食餐飯慶祝,可能視像打邊爐囉!反而佢哋可能唔見我,因為經過28日隔離,可能乾淨過我,見唔見我,佢哋決定。」
    他表示在船隔離時,自己一小時致電父母問檢疫結果,反過來母親安撫自己:「佢話冇事又行得,但最慘呢個病冇病徵,諗番覺得自己嚇番佢哋轉頭,唔想佢哋掉以輕心中招。」森美又指孫仔亦與兩老透過電話鼓勵對方。
    (綜合報道)
    SHARE