【《大醬園》劇透 情敵曝光】小滿懷孕 老公楓少失憶 接受唔到自己有個仔!

    藝人朱晨麗(朱朱)主演的無綫劇《大醬園》中,與何廣沛「有情人終成眷屬」,但洞房後丈夫失蹤,朱朱只肯劇透少少:「只可以透露小滿(朱晨麗飾)幫楓少(何廣沛飾)生咗個好可愛BB,其他劇情大家自己追啦,因為疫情好多人每晚都留喺家中追劇。」

    談到這場產子戲,朱朱大讚幕後製作相當認真:「BB其實係道具嚟嘅,但係造得幾可亂真,無論皮膚同毛髮,仲加埋出世時血漿,真係好逼真!」

    完全沒有生產經驗的朱朱事前上網睇片「學習」:「自己真係冇呢方面嘅經驗,所以一定要做功課。今次真係拍晒成個生產過程出嚟,我就全程係咁嗌,結果搞到第二日聲都沙晒。」

    這星期講述,正佗B的小滿(朱晨麗飾)得啟川提點秘方後,做出第一批醬油讓啟山試味,啟山期盼小滿能守住家業。小滿到葵花田隔空訴說近況,怎料老公萬卓楓出現眼前……
    自從洞房一夜失蹤,望穿秋水終於等到老公回家,可是失憶了的楓少坦言不認識小滿,他身邊還有一名從英國來佛山推廣喼汁的女孩子家瑤。
    及後家瑤替小滿接生;失憶的卓楓未能接受眼前所見,家瑤提出他應先與家人見面,再決定是否相認。

     

     

     

     

     

     

     

    (綜合報道)

    SHARE