【唔好亂鞭屍】陸浩明喊住認錯 麥明詩霸氣咁講…

    對於陸浩明日前在節目《#後生仔傾吓偈》講錯沙士源頭是香港,引起大批網民不滿,事後陸浩明喊爆道歉。

    作為舊拍檔的麥明詩,雖然目前已到台灣擔任律師行顧問,但仍然十分關心香港的事情,她忍不住在社交網發長文,舉香港大學醫學院院長梁卓偉為口罩言論致歉一例護對方,希望網民留餘地,不要過分「鞭屍」:「佢(梁卓偉)之前嘅口罩論的確係誤導到大眾,但佢隨即道歉,且繼續出黎分享一啲或許並非緊貼官方口吻(脗)嘅報告,我覺得起碼算係(比較)有承擔,係咪要chur住佢唔放呢。」
    她續說:「陸浩係我合作咗幾年嘅前輩,說實話佢一直照顧後輩,有幾次我同fyy(馮盈盈)出大show出錯佢都幫我地(哋)補獲carry我地(哋);當然,講到良知嘅時候唔可以被私人感情左右;佢呢一次佢固然係大錯特錯,但佢緊接講錯嗰句之後,佢係話『係因為有個廣州人喺內地食…』然後yy話『係佛山』;資料都未必係啱,但係可見應該係一個口誤,佢當時應該係知道由內地傳落黎(嚟)。當然,呢個口誤好嚴重、佢責無旁貸;而陸浩亦即刻出黎道歉。」
    麥明詩表示之前未觀看清楚段片就評論都是錯,亦指剪接組沒有修正、字幕組照配字幕都是錯,大家千萬不要盲目指責一個人,皆因後期製作的人在事情上都有責任幫忙紏正,而不是照播映、照誤導。
    (綜合報導)
    SHARE