【排咗3、4次都無】無口罩伯伯鏡頭前流下男兒淚 區議員即上門送口罩

    昨日(5日)在荃灣梨木樹邨,有商戶免費向長者派發口罩,無綫電視節目《東張西望》訪問到一位長者,講述連日來四出撲口罩但空手而回的經歷,令伯伯哽咽,更於鏡頭下不禁流下了男兒淚,可見面對嚴峻疫情,口罩的重要性越來越重要。

     

    主持:屋企無晒喇?
    伯伯:無啊。
    主持:一個存貨都無?咁點算啊?自己擔唔擔心啊?

    伯伯:(哽咽)無得擔心㗎⋯⋯(單手掩面)咪少啲出街囉⋯⋯

    主持:有無去過其他地方搵口罩?
    伯伯:有得排隊都排㗎啦⋯⋯
    主持:排咗幾多次啊?
    伯伯:三、四次囉
    主持:但都買唔到?
    伯伯:(低頭)係啊⋯⋯

    荃灣區議會主席陳琬琛得知事件後,隨即帶同5個口罩到訪伯伯家中送暖。陳琬琛指,伯伯過去多日除了排隊購買口罩外,其他情況都因為家中完全沒有口罩而不敢外出。伯伯雖然今日免費領取3個口罩,但因為同住的太太都需要口罩,3個口罩實在杯水車薪。接過陳琬琛帶來的5個口罩後,伯伯十分開心,指終於可以走出家門,與太太一起外出走走。

    陳琬琛批評,政府在口罩供應方面反應過慢,令市民人心惶惶,完全無法相信政府。陳憶述曾有一名患肺癌的病人,因為搶購不到口罩而不敢到醫院覆診。他質問政府,為何坊間都有商戶能採購到口罩派發,但聲稱有幾千萬口罩正送到香港的政府,卻一個都拿不出來。

     

    SHARE