【空降萌貓】唐詩詠比爸爸催婚生B 竟然因為一隻貓?

    唐詩詠一向都出名愛錫動物,近日新養了一隻貓仔「蛋蛋」,不時都幫萌貓影「寫真」放上社交網與網民開心Share,令到蛋蛋人氣急升還得到不少粉絲!
    近日,她又再次分享蛋蛋的生活點滴,不過今次還與爸爸有關?
    詩詠就說,一早起床打算整早餐,但一打開雪櫃門就驚見有條「野」不停擺動,當下就立即把詩詠嚇倒大叫,爸爸聽見就衝進問:「哎呀﹗點解佢喺入邊嘅?」
    詩詠就話︰「肯定趁你打開門,偷偷地走入去啦,你見唔到咩?」詩詠爸爸即時口窒窒,心虛話︰「今朝開…過,冇…吖,冇…見到佢。」
    但正當詩詠還想繼續追問爸爸的時候,爸爸竟然「借尿遁」,之後回來KO詩詠:「女呀,湊BB容易過湊貓呀,今晚想食咩?」
    不少網民都即回應,爸爸是否藉此一招來催詩詠快點結婚生BB呢?不過,蛋蛋又真的很可愛。
    (綜合報導)
    更多報導:

    【謙卑和努力】鄭秀文自爆原來無簽約做足15年  全靠一個「信」字 https://bit.ly/30CLXp9 

    【驚喜萬分】59歲文雪兒現身《愛.回家》 孖住顧冠忠再扮夫妻 https://bit.ly/2RdEYzH 

    【自由自在】何雁詩忠愛到處飛   嘆鄭俊弘少點「強心臟」都難求婚 https://bit.ly/3aDO28W  

    【全因為你】陳可辛罕有公開表白吳君如:我最重要的人 https://bit.ly/3at5Raz 

    SHARE