【坦言唔想犧牲細女】張嘉兒兩母女中晒招:帶住口罩都俾佢傳染到

    現時流感高峰期,前港姐冠軍張嘉兒昨日於社交網發文,與大女均不幸中招,患上乙型流感。

    她透露大女上星期六起開始發燒,又接連頭痛、肚痛,令身為媽媽的她極為心痛:「我同大女都中咗乙型流感啊。佢星期六突然間發燒,星期一帶佢去睇醫生做特快測試,確認係influenza B…」

    「我負責近距離照顧佢,帶(戴)住口罩都俾(畀)佢傳染到。佢今日最後一日食特敏福啦,見佢都應該康復八成。之前果(嗰)五日佢簡直係謝曬(晒),又發燒冇胃口,又話自己喉嚨痛頭痛肚痛,搞到好似又瘦左(咗)幾磅咁,心痛死我。」

    她繼續寫道雖被大女傳染,但由於進食特效藥後需停止餵人奶,故為了細女着想,坦言不想犧牲細女,故此堅持不用藥…

    「至於我仍然係未好返,同埋我冇食流感特效藥,因為醫生話食咗,要兩日停人奶,咁我又唔想犧牲細女。好彩呢段時間,我媽咪溫哥華返嚟諗住過新年,幫我同細女訓(瞓),等我可以隔離兩姊妹,如果唔係妹妹病咗都唔知點算呀。」

     

    港姐冠軍兼兩女之母張嘉兒昨日發文說母女均感染流感

     

     

     

     

     

     

     

     

    (綜合報道)

    SHARE