【寶貝女初生寫真曝光】坐月林子善太太:氹咗好耐都影唔到,原本想放棄…

    藝人林子善上月尾巴榮升爸爸,太太董佩欣(Kary)為他誕下小公主林以晴,早前兩人還為女兒Jasmine開設社交網用戶,記錄他同太太成為新手父母的點滴,當然少不了Jasmine得意相啦~

    林子善最近透露今個月初,由醫院接了B女回家後,突然發現BB嘔血,還血染床單,太太Kary勁驚,幸好只是虛驚一場,實情是BB不小心咬損太太乳頭所致。

    及後又帶BB到醫院覆診,可惜BB黃疸指數再次升高,又要再入院照燈,Kary自爆兩公婆都喊晒好掛住個女:「今日早上要返醫院🏥覆診✴️黃疸指數好高醫生👨🏻‍⚕️話要入院照燈❗️dad & mami 夜晚再黎探我.兩條友喊晒好掛住我👶🏻放心啦我進度好好💪🏾你睇吓我眼仔同埋面仔皮膚顏色爭幾遠💪🏾我會加油快D退黃✴️快D出🏥」

    此外,剛榮升媽咪、坐月中的Kary與網民分享囡囡的初生B寫真相,不少網民都打大讚Jasmine好可愛!

    Kary又說中途試過氹了很長時間都拍不到,想放棄之時幸好得到攝影師的耐性和幫助,說要感謝他她呢!

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    (綜合報道)

    SHARE