【戀情告吹?】早前被踢爆密會 戴祖儀因為咁唔同羅天宇一齊

    新進紅星戴祖儀剛從洛杉磯旅遊返港,她透露於主題樂園內倒數新年到臨:「不過擺咗個烏龍,踏入12點我竟然講咗『聖誕快樂』!」
    有記者借意問她男友有否陪同時,她急忙澄清:「冇拍拖,同屋企人去嘅。」
    之後,記者就單刀直入追問她與羅天宇的感情發展,祖儀表示:「上次畀記者影到,我哋都冇再去街喇,不過有電話短訊,祝吓大家新年快樂咁囉,友誼唔會因為咁而斷嘅。」
    祖儀亦相當「識做」多補上了一句,羅天宇的前度太完美,自己亦沒有特別想太多,而自己對拍拖這回事都比較後知後覺,所以仍覺得都是未知之數,當前只好努力工作。
    (綜合報導)
    更多報導:

    【翻版鐵達尼號】青年遇墮海幸得相救  救命恩人原來係Leo!https://bit.ly/2TgwCZP 

    【今次一定得】陳瀅有晒信心贏「女配」  皆因有「狗屎運」?https://bit.ly/2NaFeNw 

    【預咗唔續約】粉紅少女心郭少芸博到盡 唔介意同小鮮肉拍拖:細10年都得 https://bit.ly/36EIcS5 

    【照搞春晚】亞視財困繼續永恆  已炒8成員工高層咁樣講… https://bit.ly/2NcI18R 

    SHARE