【生命有價】北上工作驚見可愛兔仔變佳餚 陳彥行出錢救走兼搵主人!

    「行姐」陳彥行一向都是出名的「狗痴」,本身飼養了多頭犬隻;然而她對其他小動物同樣有愛心,今日她在社交網上載了幾段短片,透露早前返大陸工作,驚見一隻啡色的兔仔即將成為美食的一幕。

    行姐在社交網上寫下:「前陣子返大陸做嘢,喺一間農家菜館食午飯,見到呢隻大啡兔,知道佢將會成為餐桌上的食物,真係於心不忍,於是問個老闆娘隻兔點賣?佢話60蚊一斤,咁我話呢隻兔有幾斤啊?佢話有七斤 (我目測唔似有咁重囉)因為咁我就將隻兔改咗個名叫做『七斤』,最後同佢講吓價, 就用咗380人民幣買落嚟,跟住就送去啱啱新相識嘅內地朋友屋企暫住先。」

    經歷過這件事後,行姐感到十分驚險,雖然多花了少少錢,但總算是能救回一條性命。

    不過,由於行姐的朋友對飼養兔子沒有經驗,因餵食問題令「七斤」肚痾幾乎喪命,幸趕及往獸醫診所,現在已經過了危險期。

    陳彥行其中一個貼文寫:「已替『七斤』找到了好人家了,『七斤』真有福氣,排除萬難終於能過上好日子了,祝福『七斤』永遠幸福快樂,感激為『七斤』付出過的每一位善長人翁。

    (綜合報導)

    更多報導:

    【超爆笑】 新一代「東張女神」突入《愛回家》  網民激讚要求長駐!https://bit.ly/36DAvLU 

    【我真係好愛你】楊千嬅高空深情表白  丁子高感動流淚一路相伴 https://bit.ly/2FyBtxa 

    【青春叛逆期】13歲李嫣無視零度天氣  嫲嫲做攝影幫乖孫影街拍!https://bit.ly/2QXGRPU 

    【與網民連番駡戰】莊思明發長文鬧爆:事情唔係我想像中咁簡單!  https://bit.ly/304Z1TG

    SHARE