【全程冇扭計!】Abigail行玩具店勁乖 爸爸柏宇只講了一句話哄掂囡囡

    一講到玩具店,小朋友一進了去,又怎會輕易返出來,日前陳柏宇爸爸終於都體驗了同小朋友一齊逛玩具店的艱辛。
    陳柏宇聯同太太月着囡囡Abigail去了玩具店選聖誕禮物,作為小朋友就一定會忍不住好奇心而手多多啦!所以Abigail都一路行路給不同的玩具吸引着,忍不住小手就去摸下,甚至有些還拿上手玩弄一番!
    走到了公主玩具區時,Abigail簡直就是雙眼發光,被玩具吸了進去一樣!
    不過,Abigail行足全程都好乖沒有發脾氣,還會小心翼翼將看完的玩具放好。
    皆因有一個聰明的爸爸在身邊!原來陳柏宇一早就跟Abigail說不會買,可以玩但不會亂買,之後Abigail就非常聽話全程都沒有「扭計仔」。
    陳柏宇見到囡囡這麼乖,就當然把事情分享到社交網上:「真係唔使買玩具,玩幾分鐘就放低,你話幾好!」
    而最後就交由兩位大人決定聖誕玩具,Abigail又一次化身成大力士,幫爸爸媽媽拿玩具回家添!認真超乖!
    (綜合報導)
    更多報導:

    【心肝寶貝】家燕落實舉行音樂會悼念黎小田  認定喪禮蝴蝶是小田化身 https://bit.ly/2PU4ucS 

    【咁男朋友呢?】陳慧敏遊歷完後回家感壓力  需要重新適應繁忙生活 https://bit.ly/2QjyMEC 

    【我又諗起你老婆】10年沒見!  郭富城偶遇《殺人犯》老積肥仔:大個咗咁多https://bit.ly/2t1y6M4 

    【要結多一次】向太為郭碧婷補辦台灣婚宴  向佐:雙方家長要商量 https://bit.ly/2Zi2ldQ 

    SHARE