【要結多一次】向太為郭碧婷補辦台灣婚宴 向佐:雙方家長要商量

     向華強和向太陳嵐的兒子向佐,今年9月和台灣女星郭碧婷在意大利卡布里島舉行婚禮,原本打算今個聖誕節在台灣補擺喜酒,據知最後因為來不及訂場地,所以婚宴押後到明年2月舉行。

    一對新人早前因為曾參與大陸真人騷《最美的時光》,而節目中郭碧婷就帶着向佐和幾隻寵物犬到台灣逛夜市吃喝玩樂,郭碧婷本身極愛行夜市,所以才有意想回到台灣辦喜酒。
    而新任「小向太」郭碧婷甚得向太歡心,向太曾在節目中透露準小媳婦嚮往在夜市停車場辦婚宴,為達成郭碧婷心願,有傳向佐決定和新婚妻子在聖誕節當天,於台灣新北市樹林區興仁花園夜市舉辦婚宴。
    有記者前往詢問向佐:「冇可能趕得切喺25號搞,呢個只係坊間傳聞。至於係咪會喺台灣舉辦婚禮,仲要同雙方家長商量,我哋都未正式去諗呢樣嘢,因為好多嘢要處理,不過我同碧婷好鍾意行夜市就係真嘅,隔晚就去行,但同婚禮係兩件事。」
    不過,眼見向太那麼喜愛這位小媳婦,一定會想盡辦令其願望成真的!

    (綜合報導)

    更多報導:

    【情人眼裏出西施】江若琳收一碌木做週年禮物  仲大讚老公好浪漫?https://bit.ly/2QrNmdB 

    【心肝寶貝】家燕落實舉行音樂會悼念黎小田  認定喪禮蝴蝶是小田化身 https://bit.ly/2PU4ucS 

    【咁男朋友呢?】陳慧敏遊歷完後回家感壓力  需要重新適應繁忙生活 https://bit.ly/2QjyMEC 

    【我又諗起你老婆】10年沒見!  郭富城偶遇《殺人犯》老積肥仔:大個咗咁多https://bit.ly/2t1y6M4

    SHARE