【比人睇晒全相】陳柏宇晒囡囡出浴片 網民震驚狂鬧︰有冇諗過囡囡長大後嘅感受?

    藝人陳柏宇(Jason)自從有了寶貝女後,有女萬事足,經常於社交網為跟大家分享囡囡日常生活。日前他在自己的社交網發佈了一條替囡囡Abigail出浴影片,為品牌宣傳。

    片中見Jason溫柔地邊替囡囡一邊沐浴一邊介紹產品,中間坐在大膠盆內的Abigail一度站起身,Jason快速地用手從後「兜」着囡囡的重要部位,以免裸露在鏡頭前,爸爸此「貼心舉動」隨即惹來網民熱議。

    Jason「兜」住囡囡下面重要部位,雖然最後沒有讓女兒走光,可是卻引來部分網民圍插…

    大部分網民對於Abigail全裸出鏡大表震驚,並留言抨擊爸爸Jason:

    「其實你有冇諗過囡囡長大後嘅感受」、「細細個就畀人睇全相,為咗賺錢可以去到幾盡」,更有人直頭借故人身攻擊「條片係咪你老婆拍?唔識打格仔」

    亦有不少人勸Jason替囡囡打格,好好保護小朋友。

    從中亦有不少人覺得大家反應過大「真係會有人大個左(咗)會介意嗎」、「咁都要鬧佢?下次拎個公仔拍片好冇」。不知道各位讀者有什麽看法呢?歡迎留言給我們!

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    (綜合報道)

    SHARE