【黎小田離世 病況被保密】衆好友昨輪流探望 薛家燕神色凝重

    73歲黎小田連日傳出病重留院,今晨秘書代理人在社交網公佈死訊,但對其病況保密,希望低調處理身後事。

    其好友薛家燕於昨午4點15分到醫院,她下車時神色凝重,憂心忡忡。問到她是否來探望好友黎小田?

    薛家燕只簡單回應一句:「係!」隨即進入醫院,未有停步受訪。

    歌手陸寶與友人約昨午黃昏時離開醫院,問到他是否來探望黎小田?情況如何?他連忙回應:「唔好問我啦,我嚟咗幾日㗎啦!(黎小田依家清唔清醒?)唔好問我啦。(你哋有冇傾偈?)有傾幾句。」當追問目前黎小田能否進食?他再次講道:「呢個真係唔好問我。」

    於較早時間,陳欣健約在下午2點半現身醫院,約半小時後離開,應記者要求在門前影相,問到是否來探病?他說:「係呀,探初中同學。」但記者問到好友黎小田的狀況時?陳欣健即說:「唔講喇。」臨走時並向記者說辛苦晒。
    另外,下午1時許,資深歌手張武孝(大AL)與友人約逗留10分鐘便離開醫院,見到記者上前拍照時表現驚愕,問到是否探望黎小田?大AL未有回應並急急腳走人,記者追問是探病抑或睇醫生?大AL回答:「嚟探病!」

     

    相關新聞:

    【5歲出道】黎小田一生鍾愛音樂 活躍樂壇半世紀 捧紅梅艷芳張國榮 https://bit.ly/2Rdp9cZ

    【73歲黎小田證實安詳離世】 https://bit.ly/37SiomH

     

     

     

     

     

     

    (綜合報道 / on.cc)

    SHARE