【成熟女人味】女神鍾麗緹孖大女出宴會 兩人鬥閃鬥身材

    「凍齡女神」鍾麗緹同首任外籍老公所生的混血兒大女張敏鈞(Yasmine)現居於加拿大,日前心繫愛女的鍾麗緹就同老公張倫碩一齊飛到當地,還聯同寶貝囡和未來女婿一齊出席宴會。
    Yasmine今日就在社交網分享四人合照,留言:「Thanks for visiting! 💫 Even though it was rainy the whole time.(多謝你哋喺雨季都嚟探我!)」
    見21歲的Yasmine同媽咪齊齊以晚裝上陣,鍾麗緹的魔鬼身材完全沒有輸囡囡;兩母女齊齊大騷纖腰豐臀!張倫碩則以西裝上陣,帥氣十足。
    而Yasmine男友同未來外父外母同場,一樣神態自若,看來已經融入了張家,既然都見過家長,不知何時好事近呢?
    而網友都大讚兩母女一樣咁靚,反而還大講鍾麗緹的成熟女人味分分鐘完勝囡囡!
    (綜合報導/on.cc)
    更多報導:

    【很高興你來了】毛加恩超暖舉動  把高以翔「帶」到現場為他送祝福 https://bit.ly/34JFha5 

    【仍可改善】大美女李嘉欣孖吳鎮宇鬥演技  竟被批選角錯誤?! https://bit.ly/2rCn1AA 

    【想追多仔】媒爆郭富城贈送100萬給方媛  氹掂老婆再佗B https://bit.ly/33xM452 

    SHARE