【嚇死朕了】森美收到朋友大量訊息講「辛苦晒」 原來因為自己個patpat:睇洩晒!

    由森美和丁子朗、麥美恩、吳若希主持的新一輯《森美旅行團》,他們之間的化學作用愈來愈見效,令觀眾都看得很開心,相繼而言所遊玩的東西亦愈見激烈、大膽。

    而最新播出的一集更是由森美和小鮮肉丁子朗齊齊穿上「少布」的相撲裝,大戰真正的相撲手;而這集最好笑的不是他們出盡力都未能贏到,重點反而是他們穿上了相撲裝之後,在鏡頭面前首次露出大家的「白滑patpat」,而重點是在鏡頭面前46歲的森美對比起只得22歲的丁子朗,是一點也不遜色!

    而森美亦有在自己主持的電台節目上重提此事,因為正當節目播出後,突然收到行內外朋友的訊息轟炸,令他感到愕然;然而,當時收到大量訊息的森美表示,其實未知發生了什麼事,只見朋友們說他「很大犠牲」,又說「拍電視真係辛苦你喇」等句,令未收的他一頭霧水,以為自己真的拍下了什麼走了見。

    收工回家後才知道是因為自己在節目上露了「patpat」,他笑言:「真係蝕底晒!原來大家覺得露pat pat好性感,我從來都冇望過自己籮柚,只係望到前面,覺得同條泳褲差唔多,分分鐘仲大條過泳褲。」

    他之後更補充當時的情況:「其實我哋着咗條類似T-BACK嘅相撲底,呢條係傳統嘅日本底褲,喺浸溫泉嘅地方買得到,着咗相撲褲之後,喺前面睇真係好大條,一着變尿片,變咗包大人,感覺唔係露咗好多肉出嚟,不過開頭有少少尷尬,着嗰陣以為好少嘢,要做啲清理工作,希望啲小朋友唔會走出嚟!」

    並叫大家不必太過於敏感,亦無須有邪念呢。

    (綜合報導)

    更多報導:

    【高以翔猝逝】余德丞心臟一度停頓入ICU 從鬼門關被救出:奉勸大家… https://bit.ly/2OOOpn2

    【奪命綜藝】疑似《追我吧》藝人合約曝光  不平等條約嚴重推卸責任惹批評 https://bit.ly/34rZ6m5 

    【應采兒被狂爆「得把口」】媒爆六歲Jasper降級至台灣幼稚園 原來另有内情 https://bit.ly/2soRjY2

    【又多一個】節目難解釋同日爆出有藝人需坐輪椅離開 :「結束錄影」https://bit.ly/2L0auxz 

    SHARE