【解決師宿命】王浩信唐詩詠又係Sad Ending 觀衆齊爆喊

    王浩信與唐詩詠在《解決師》再演情侶,二人在《不懂撒嬌的女人》未能開花結果,今次被視為「再續情緣」,但在昨晚出的大結果,二人今次不單不能在一起,還要是死別,尤其看到唐詩詠演的Jovy給O最後告白片段,觀眾睇到爆喊。

    《不懂撒嬌的女人》

     

    Jovy在上一集死過翻生,O跟Man Sir(張頴康飾)最後對決,兩敗俱傷奄奄一息之際,O才得知Jovy被Man Sir設陷阱中蓖麻毒,但一切為時已晚。

     

    最淒美是O兩個月後甦醒後,得知Jovy終難逃一死,還有Jovy給他最後告白的片段,觀眾跟O一齊邊看邊傷心落淚。網民留言「又BAD ENDING,Saving Cherry已經一直令我接受不到。下次可否有超級SWEET的給他們一起」、「點解?!點解佢哋冇辦法喺埋一齊?點解?!」、「Ending好Sad!Chloe死咗,依家連Jovy都死埋,唔通曾經身為一個解決師就注定要做個孤獨終老嘅『天煞孤星』?」、「唐詩詠演得好好,我睇到爆喊」。

    SHARE