【孫慧雪突收恐嚇電話收恐嚇信:真係好過份 可以點解決?】

    孫慧雪(阿雪)於16年與圈外有米男友Edwin結婚,她於17年8月更為對方生了兒子Riley,囝囝現已兩歲多,阿雪忙於湊仔,又忙於自己事業,所以打理成頭家當然少不了要有傭工幫輕家務。

    阿雪昨晚在社交網發文,上載了一張財務公司追債信,原來她的工人姐姐突然辭工,表面話返鄉下,原來內情是避債為實。
    「我工人姐姐突然請辭,話要返鄉下,我想請佢幫多幾日手都唔肯,喺佢一走咗之後,追債電話就打嚟,又收恐嚇信,即刻明晒點解對佢咁好都要走,我之前仲猛咁諗,係咪辛苦咗佢!佢之前話有困難,我哋仲借咗筆錢俾佢!唉!佢明知我哋屋企有小朋友都咁樣,真係好過份~可以點解決」。

    阿雪的發文一出,不少網民都有留言表示曾遇過工人欠債走路,叫她主動去聯絡入境處備案,亦要通知財務公司此人已離職,而有網民問她工人是否僱傭中心請回來,她即吐苦水:「係呀!仲要interview嗰陣話肯照顧小朋友,請咗返來之後話唔會照顧小朋友!」

     

     

     

     

     

     

     

     

    (綜合報道)

    SHARE