【醫生話2嵗半BBQ…】高齡媽媽車婉婉諗住無事 無諗過原來咁大件事

    高齡媽媽車婉婉經常在社交網跟大家分享湊仔生活和心得,尤其是貼她的2歲半囝囝Justus(乳名BBQ)的生活照,不少網民都見證著可愛BBQ成長之路。

    今日她貼出囝囝腳趾受傷後,引致發炎又紅又腫的相,看見張相都感到痛,真是痛在兒身,痛在母心。

    44歲的車婉婉,17年3月生了兒子BBQ後,她經常在社交網以「高齡日誌」分享她的湊仔點滴。今日她貼了BBQ腳趾受傷的相,並留言講述囝囝受傷經過,她說︰「由於BBQ先生之前用極速將腳趾公踢咗埋牆角,內傷瘀咗好耐,跟住上星期成塊趾甲仔有脫落跡象,仲係咁流血,Q MaMa就幫佢剪好,貼上膠布,諗住無事啦!」

    怎料昨晚BBQ的腳趾出現紅腫情況,她留言︰「點知昨晚發現佢隻腳趾仔做咩又咁紅又腫晒嘅?仲流血添⋯⋯BBQ係咁話比Ma Ma知好痛,都係去比醫生睇睇穩陣啲,醫生話明顯係超級發炎,如果塗兩天藥膏發炎情況没改善,便要口服抗生素,咁大件事?」

    車婉婉還透露BBQ從未食過抗生素,她留言︰「BBQ未食過抗生素㗎喎⋯⋯去睇完醫生打埋支針,BBQ先生進入阿呆狀態,趁佢瞓咗幫佢快啲搽多啲藥膏先,希望藥膏work,唔洗食藥啦!Please….」雖然看相都感到BBQ好痛,但他去到診所睇醫生時,氹到姑娘姐姐好開心,車婉婉留言︰「佢去到醫務所好大聲叫啲姑娘(豬羊)㗎,搞到啲姑娘巧開心添。」
    希望BBQ快點康復吧!
    (facebook / 綜合報道)
    SHARE