【人生黑暗期】蘇玉華憶述落淚:一半時間都拍緊垃圾!

    蘇玉華,這個名字大家都應該很熟悉,本是無台劇出身,其後於1992年才加油到TVB這家公司,開展她的「公仔箱」生涯。

    日前就在港台節目《瘋show快活人》中,她提及從演以來最辛苦的時期,正正就是TVB過活的日子,甚至更表示當年是令她辛苦到喊!

    主持人問到蘇玉華人生最痛苦的階段是哪時期?她立即說有並補充道:「我記得嗰時喺TVB拍到天昏地暗,初初入去頭嗰幾年,好使好用人工平,因為仲未係部頭,所以佢派咩工作畀你都要say yes。」

    她憶述當時的自己同時一次在拍三套劇集,根本連歸家的時間都沒有,有日助理向她再遞上通告時,她不禁落下了淚,不斷問自己究竟做些什麼,倒底還是不是在演戲,有沒有意思,因為所需要接下的劇本並不是套套都有很重戲份,更有些只是為拍而拍的,令她當時十分抑壓。

    蘇玉華更指當刻的環境讓她很痛苦:「最痛苦係你係付出咗,冇得瞓、好辛苦,但你知道自己有可能一半以上時間拍緊垃圾,嗰個係最痛苦。喺電視台有好多人可能都仲係好努力去做好,只不過有啲嘢好無奈,佢未必個個作品有咁嘅質素,有啲嘢亦都會求其,流水作業就當係做咗,嗰啲係令人可惜,但唔好抹殺其實仲有好多人好努力,佢哋希望真係做好嘅嘢。」

    (綜合報導)

    更多報導:

    【有邊個唔係佢朋友】羅仲謙回應緋聞︰點身痕周圍都有線人 https://bit.ly/2PXtjoE 

    【刪除夫妻合照】Ella陳嘉樺結婚七年 突發文:他愛上別人  https://bit.ly/2NQ4VCv

     【貼心好老公】楊洛婷無暇見愛女 即速遞到身邊冧到爆!https://bit.ly/36JHvY6 

    【痴心情長劍】汪明荃代言足31年! 獲重金禮聘再拍廣告 https://bit.ly/2WSxsLO 

    SHARE