【為左個夢】曾被指離巢TVB 黃浩然話同古仔一拍即合:仍有合作

    藝人黃浩然晚上在尖沙咀出席活動,黃浩然最近約簽古天樂旗下的經理人公司,有指他離巢無綫轉戰影圈。
    他澄清說:「一路同TVB都有合作,仲有兩套劇未出街《多功能老婆》同《法證先鋒IV》,其實過去一年已經係由我老婆幫我做management,同TVB一直係藝員約,之後都會繼續拍劇,今次簽經理人公司覺得自己對電影仲有個夢,會電影、電視兩邊兼顧。」
    黃浩然指與古天樂認識二十年,在偶然的機會下傾談,一拍即合,他說:「上年太太幫我做Management,自己都沉澱咗一年,喺度諗要唔要跳出comfort zone,古仔就出現喇,大家一拍即合。」
    有指黃浩然因意興闌珊離開無綫,他說:「唔好打爛我飯碗,雖然我唔係親生仔,但珍姐(曾勵珍)一路都畀好多機會,病咗都畀好多鼓勵我,之後都會繼續拍劇、電影兩邊兼顧。」
    黃浩然指經過早年大病後更注重健康及注意飲食。希望觀眾可以繼續好好支持他吧。
    (綜合報導/on.cc)
    SHARE