【傳當年被侯佩岑介入與周杰倫戀情】14年後舊愛蔡依林終於回應

    眾所周知台灣天王周杰倫(周董)同天后蔡依林(Jolin)、藝人侯佩岑拍過拖,有指當年侯佩岑喺不知情下介入Jolin同周董嘅地下情,令兩個女仔一度不和。
     
    侯佩岑
    雖然周杰倫現時已經有一家四口美滿家庭,而侯佩岑亦同圈外老公組織一家三口幸福家庭,只有Jolin過住精彩嘅單身生活,但有台灣網民仍在為到底應該揀Jolin定侯佩岑而苦惱。
    有位網民於討論區發問:「14年過後 蔡依林 侯佩岑 還是選侯佩岑嗎?」唔少網友都回應話依然會揀侯佩岑,仲稱讚「侯佩岑漂亮程度遠勝」,亦有網民指Jolin身材更加好,討論相當熱烈。
    估唔到最後仲引起埋Jolin嘅注意,佢於Facebook轉發相關新聞並留言:「The Feast of the Broken hearts(破碎的心的盛宴)~~~#如果你也曾迷茫#我懂你」似乎唔多在乎網友幾乎一面倒揀侯佩岑,完美展現天后嘅高EQ同豁達!
    (綜合報道 / on.cc)
    SHARE