【小黃妃百日宴 媽媽爆有成__磅】黃澤鋒對兩父女生於亂世感觸:希望佢堅強

    黃澤鋒和太太陳麗麗昨日在尖沙嘴為囡囡「小黃妃」黃熙恩舉行百日宴,筵開五十多席,不少圈中好友到賀。宴會開始前澤鋒和太太抱着囡囡會見傳媒,並替小黃妃即場舉行剪胎毛儀式,由黃澤鋒操第一刀,剪下部分頭髮用來製作毛筆。

    一路熟睡的小黃妃在媽媽懷內一起接受訪問,榮升爸爸媽媽3個多月,他們表示已開始習慣,新手爸爸形容女兒扭計時似紅色炸彈:「今早她被樓上裝修聲嘈醒,之後發忟憎大喊。平日她發脾氣就會谷到面紅紅,大喊完突然停到倦極入睡,睡醒再喊過。見到沒有人在身邊喊細聲,有人就喊大聲,有演戲潛質。」兩公婆又指BB現時重11磅多,體重屬正常,可能吸收良好,小腿肥到似米芝蓮。

    陳麗麗表示囡囡現在長得肥肥白白:「有成11磅,醫生話應該係我陀佢嘅時候啲維他命畀佢吸收晒。」然而,因為長期抱B導致媽媽手部有些少勞損,黃澤鋒說:「醫生話要食多啲豬皮吸收膠質,同埋而家叫做戒夜奶就好好多,之前3個鐘頭食一次奶,大家都好攰。」

    同時黃澤鋒又大讚女兒腳頭好:「托賴佢出世後我都有唔少工作,冇辦法囡囡係生於亂世,我自己67年暴動出世,又係生於亂世,希望囡囡第時會健康堅強。」講到今晚宴會規模不少,黃澤鋒說:「 其實本身諗住呢排亂世,預咗圍數要Cut一半,但結果咁多朋友都好畀面嚟,好多謝佢哋。」

    陳麗麗表示,知道現在港鐵將會晚上10點收車:「我哋今晚宴會會準時八點開始,早啲食完大家可以早啲返屋企,好彩仲有巴士,我諗路面交通都OK嘅。」 黃澤鋒又稱:「我同太太加埋百幾歲,而家仲有個3個月嘅女,上天對我哋已經好好,我記得同太太結婚時係比較小型宴會,今日有咁多朋友嚟,希望喺最唔開心嘅時候畀大家開心一次。」

     

     

     

     

     

     

     

    (綜合報道)

    SHARE