【關智斌公然示愛】謝霆鋒只應:好無聊

    藝人關智斌(Kenny)近排同容祖兒(Joey)同經理人霍汶希去日本旅行,享盡日本美食。
    誰料容祖兒離隊去工作之後,Kenny即同霍汶希會合謝霆鋒食飯,而身為大師兄的霆鋒更好豪氣地請食飯,令Kenny開心到改了Joey《隆重登場》的其中一句歌詞「張單佢負責吧」,還拍片讓大家看,但向來都冷靜的霆鋒繼續Chok爆,對Kenny說:「好無聊呀!」
    雖然被人話,但Kenny仍然好興奮繼續留言:「今天晚宴就由你付帳,#張丹佢負責吧,@yungchoyee 你今晚走寶喇!雖然我平時也文也武話自己靚,不過見到大師兄真係甘拜下風!!!好靚仔呀,好靚仔呀,好靚仔呀,埋單嗰吓更加有型,雖然佢話我無聊,都阻擋唔到我對佢嘅愛!#出返去先#我暈暈哋」
    都正常的,誰叫霆鋒平時都電力十足,現在還一手包起費用,不迷到Kenny都難。
    而Joey亦有留言指:「我走寶啊!」
    (綜合報導/on.cc)
    SHARE