【周公緊要啲】鄭希怡帶梁浸浸棒uncle Kenny場 不敵睡魔冇得合照

    關智斌(Kenny)昨晚在紅館舉行處男個唱,Twins﹑容祖兒﹑張敬軒和古巨基擔任嘉賓。

    不少圈中人亦專誠捧場,包括鄭希怡(Yumiko)帶同4歲多的囡囡「梁浸浸」睇騷。當Twins和Kenny在台上演出時,梁浸浸興奮地大嗌「契媽」,十分可愛,

    而Yumiko笑指囡囡為了和Uncle Kenny合照,本來打算捱眼瞓至完場,最後還是不敵「周公」,非常搞笑。

    Yumiko在instagram貼上短片:「一個頂住唔瞓的小朋友…我話送你(梁浸浸)返屋企先好唔好?佢話唔好,要同uncle kenny影張相先肯走…最後,都係敵唔過周公…#演唱會可唔可以有早場呢 #次次係人地(哋)演唱會瞓覺都唔係辦法。」

    鄭希怡早前都有帶囡囡去支持姊妹Joey場,年紀小小的梁浸浸托媽媽的福,都成為了演唱會的座上客了。

    (綜合報導/明報娛樂)

    SHARE