【囝囝話唔想返學】張名雅:我入到課室好震撼 個個喊到啞

    前港姐張名雅現身《Little Miss Hong Kong 2019》選舉記者會,她笑言候選小朋友是她的小師妹,她教路說:「我覺得最重要唔好緊張,不過佢哋個個好叻,咁細個已經參加呢個選舉,我好鼓勵小朋友參加課外活動,我以前喺加拿大讀書都有參加鋼琴比賽、跳舞比賽,贏輸唔重要,但會學到好多嘢,對自己有幫助。」
    記者就問名雅兩個仔仔是否參加很多課外活動,她就回答兩兄弟一個兩歲半,細仔衹有八個月,還未安排到課外活動學習。
    張名雅稱大仔剛入讀學前班,之前送對方返學:「囝囝好唔慣,佢話唔想返學,佢有喊,搞到我都眼濕濕,嚇親老師,問我係咪整親,我叫佢哋唔使理我,我只係好感動。返學係好事,但小朋友好想黐住屋企人,我入到課室好震撼,全部小朋友都喊,好慘,個個喊到啞。」
    媽媽張名雅爆仔仔不想上學~
    老公有無喊?「佢冇我咁誇張,佢冇喊,媽咪會感性啲。」
    問到已有兩子的她會否想追女?
    她坦言短期內不會再生:「我啱啱同無綫續咗約,會集中工作先,十月會開拍《BB來了》續集,生BB就遲啲先,而且我有兩個小朋友都夠。」
    (綜合報道 / on.cc)
    SHARE