【捱足八年 送水輝一集戲份變長期角色】許家傑:想以生命影響生命

    藝人許家傑(Jack)在處境劇《愛.回家之開心速遞》中飾演「送水輝」,角色大受歡迎,特別是與大小姐(林淑敏飾)發展成為一對後,成為劇迷非常喜歡的其中一對螢幕情侶。

    Jack前日36歲生日,一眾粉絲昨日為他舉辦生日會慶祝,Jack說:「今年大家好有心幫我搞生日會,真係好開心!其實今年係我入行十周年日子,今次小小敍會亦係我咁多年來嘅第一次搞粉絲敍會,所以別具意義。」

    Jack表示平時跟粉絲的見面時間都只限於公開活動,今次真正可以近距離傾偈,感覺特別溫暖:「我逐一答佢哋嘅問題,亦聽好多大家對《愛.回家》嘅意見,最搞笑係同佢哋一齊去重演劇情,玩得好開心!」

    當日,Jack好拍檔林淑敏驚喜現身,令一眾粉絲都非常開心,淑敏更與同劇演員鄭世豪、陳偉琪和阮政峰一齊到賀,「細龍生」世豪和「細龍太」陳偉琪捧住蛋糕現身,世豪更主動向Jack獻吻,認真「好兄弟」!

    Jack說:「其實我安排淑敏嚟,原本想畀班粉絲一個驚喜,但冇諗過佢叫晒咁多藝人朋友一齊嚟,我真係超級驚喜,有種受寵若驚嘅感覺,多謝大家都好錫我,我希望將來可以繼續努力,無論《愛.回家》或者其他劇都拍出更好嘅作品,亦想生命影響生命,向粉絲發放正能量。」

    講到入行經歷,Jack是09年香港先生的盛年組冠軍。

    惟入行多年多演繹配角為主,直至於17年在處境喜劇《愛.回家之開心速遞》中飾演宋瑞輝(送水輝)一角而為人認識。「送水輝」原本是一集戲份,但後來角色竟很受歡迎,靠著自己的實力慢慢變成長期角色,而Jack演藝之路亦慢慢現曙光~

    與林淑敏飾演的大小姐龍力蓮的螢幕情侶形象更大受歡迎,深入民心。

     

     

     

     

     

    (綜合報道 / on.cc)

     

    SHARE