【第二場舞台完美呈現】祖兒信心爆棚:9,800蚊都抵睇

    天后容祖兒在紅館舉行入行20周年的《PRETTY CRAZY JOEY YUNG CONCERT TOUR》演唱會,因首場舞台機器出現嚴重故障,令多個演出部分未能於台上進行,昨晚第二場舞台問題「修復成功」,祖兒與舞蹈員多場勁歌熱舞場面、燈光及煙花效果都完美呈現歌迷眼前。

    至於頭場的連翻甩漏,祖兒唱畢開場環節後便自嘲說:「今晚第二場,但點講好呢?尋晚嗰場你哋冇睇就嘥晒,未試過紅館齋唱,跳少少舞我就收工,但佢哋畀980蚊都話正,所以今晚有晒機關同舞蹈,9,800蚊都抵睇呀。」

    舞台機關搶修成功,頭場祖兒彈琴自唱《啜泣》,鋼琴都未能在台中央升起,現在鋼琴「歸位」,亦能與舞蹈員共舞,祖兒謂:「今次喺演唱會都想有突破,我本來諗成個演唱會自己彈,用一年時間去學琴一定得,但學到尋日,先學到一首《啜泣》。」

    然而因故障首場「被消失」的精彩部分,這晚亦順利「隆重登場」,祖兒臉上不時展露笑顏,其中祖兒與二十多名雜技員吊在空中如築起一道「人牆」,跟隨音樂大玩繩操,相當吸睛,祖兒的白色性感舞衣,再和一眾舞蹈員施展渾身解數,愈跳愈強,信心返晒嚟。

    有歌迷送給祖兒火龍果做禮物,之後祖兒為拉近山頂觀眾距離,登上吊車繞紅館一周,原來「火龍果」張敬軒站在控制台,並即興和祖兒唱了幾句,祖兒感激說:「多謝你,佢除咗做火龍果,平時都好好,佢早過我嚟紅館幫我Set咪,咁我就畀機會佢做一場嘉賓啦!」預告張敬軒會做嘉賓!

    第二場嘉賓請來了鄭伊健,由於兩人同是羅文(羅記)的徒弟二人以師兄妹互稱,伊健謂:「我哋係同門師兄妹,有羅記獅子山下嘅精神。」祖兒說:「尋日自己喺舞台上有啲迷惘,但我腦海就諗起佢(羅文),如果佢係會點樣處理呢?今日佢已經唔喺我哋身邊,但佢嘅精神係好重要。」之後兩人唱出師傅名曲《在我生命裏》,並播出羅記的片段。

    祖兒狀態大勇,表演十分精彩。

    第二晚同樣多個圈中好友撐場,有鍾欣潼、關智斌、鄭希怡、黃偉文、菊梓喬、林二汶,老闆楊受成夫婦及兒子楊政龍來支持。

     

    (on.cc)

    SHARE