【佗個聰明B】孕期三階段營養絕不能忽視!


    飲食,對於懷孕期嘅媽媽非常重要,營養吸收對胎兒嘅發展絕對有直接嘅影響。如果懷孕時無選擇性或都過份節制地飲食,對孕婦同胎兒健康都會造成好大影響!相信對於孕媽媽嚟講,一方面想BB健康,另一方面又想自己能維持良好身段,以防產後體重曝增。其實只要保持健康又均衡嘅飲食,就可以佗個健健康康、聰明伶俐嘅BB。想知道如何選擇適合自己嘅產前補品,就唔可以錯過下面嘅建議!

    孕期三階段分別需要甚麼營養?

    整個懷孕會分成三個孕期,主要依照BB嘅發展而區分,每個孕期主要攝取嘅重點都有所不同。

     

    孕期第一階段需要補充嘅營養:

    • 葉酸(食物種類:豆類、五穀類、根莖類等)
    • 維他命C(食物種類:水果類如橙、檸檬、鳳梨、奇異果)
    • 優質蛋白質(食物種類:蛋類、奶類、魚類、肉類)

    第一孕期附加補充品:

    • 維他命也86(醫生建議劑量 / 食物種類:肉類、莢豆類、乾豆類、堅果類)

    孕期第二階段需要補充嘅營養:

    • 孕婦綜合維他命(醫生建議劑量)
    • DHA(食物種類:核桃、魚類)
    • 鈣(食物種類:芝麻、深綠色蔬菜、奶類、豆類)
    • 優質蛋白質

    第二孕期到第三孕期附加補充品:

    • 膳食纖維(食物種類:白木耳)
    • 益生菌(食物種類:優酪乳、優格)

    孕期第三階段至產後哺乳期需要補充嘅營養:

    • 卵磷脂(食物種類:豆類、穀類、蛋類、蔬菜、動物肝臟)
    • 孕婦綜合維他命
    • DHA
    • 優質蛋白質

     

    選擇適合自己嘅補品有幾重要?

    所有孕媽媽都好關心BB嘅健康,一方面想補充到均衡營養俾BB,一方面又想盡量保持身形,免得產後收唔翻。因此孕媽媽盡量都想控制飲食,吃得健康,但對於宜家嘅都市人,尤其係在職媽媽,未必得閒自己煮飯,出街食飯又無營養又唔健康,好難做到均衡飲食,因此額外嘅營養補充係相當重要!

     

    以往媽媽佗B、坐月大多都係媽咪奶奶用6、7個鐘熬雞湯、煲魚湯,其實為了BB嘅健康,唔需要再飲油膩嘅雞湯、腥味嘅魚湯。只需要一樣嘢就可以解決孕婦及產後媽媽嘅煩惱。就係台灣現時最流行嘅【魚鱻森虱目魚精】。

     

    魚鱻森虱目魚精係咩嚟㗎?

     

    【魚鱻森虱目魚精】是採用生態養殖虱目魚熬煮8小時而成的魚湯精華,一包虱目魚精大約有一條魚嘅皮、肉、骨營養。虱目魚精是類似滴雞精嘅產品,不過,虱目魚精營養價值較滴雞精為高,除了鈣質較高外,更有Omega-3(DHA,EPA)營養,而且蛋白份子細小容易被人體消化吸收。【魚鱻森虱目魚精】更是榮獲國際認可無添加品牌,百分百安心食用。

    其實咩喺虱目魚?的確,在香港街市是很難看到虱目魚的。虱目魚是台南盛產的一種魚,又名牛奶魚(英文:Milk Fish)。含豐富蛋白質及人體所需的胺基酸,以及鈣、磷、鎂、鐵等大量礦物質、DHA、EPA及維生素群等,對第二、第三階段孕婦及產後媽媽都非常合適!

    飲咗對身體有咩好處

    每一包虱目魚精都含有豐富的營養價值,除了高蛋白、高膠原,還有0膽固醇、0脂肪、低鈉、低熱量,唔單止可以有助增強抵抗力、減輕疲勞,坐月期間補充產婦的營養,仲可以有助於食慾及乳汁的分泌,連小朋友都可以飲用以助發育成長。

    媽媽哺乳喺一個關鍵時期,產後補身非常重要,因為可以影響媽媽嘅身體以及BB嘅發育。所以,想補身幫助上奶又唔想肥,含高蛋白、高鈣、高膠原、零脂肪、零膽固醇嘅【魚鱻森虱目魚精】就非常適合媽媽。

    魚精同魚湯有咩分別?會唔會無咁好?

    眾所周知,一般魚湯嘅魚要用油先煎過,然後再用幾個鐘去煲,加上,又要擔心魚有沒有受污染,而最大嘅問題係 —— 魚嘅營養根本唔能夠完全溶於湯中,所以唔能夠為孕媽媽提供足夠嘅養份。而一包虱目魚精營養豐富,含高蛋白、高鈣、高膠原、Omega-3,只需加熱3分鐘,節省又方便〜

    唔同體質嘅孕婦選擇補品時也要留意

    人人體質唔同,而孕婦補身更要注意,應根據體質選擇適合自己補品。好多時候,為了補身,媽媽都會有燥熱嘅情況,過份燥熱會引至生暗瘡或喉嚨痛,嚴重燥熱者會影響睡眠質素,而餵哺母乳嘅媽媽就有機會會影響母乳量。呢個時候又唔可以飲涼茶,都唔知點算好。【魚鱻森虱目魚精】最大特性就係性質溫和,無雌激素,不燥熱,百分百無添加,仲可以有助改善母乳量,就連感冒都可以飲用,咁就唔洗擔心啦!

     

     

     

     

     

    (全文完)

    SHARE