【分手後首現身】馬國明:大家唔使咁激動

    45歲的馬國明失戀,今日有報道指馬國明承認與黃心穎已經分手,並將對方降呢做回「朋友」。今日中午12時半,馬國明獨自駕車離開太古城寓所,當時未有化妝,表情木訥,對記者提問未有回應。

    今日下午3時,馬國明與新劇《白色強人》拍檔李佳芯一齊在將軍澳出席活動,一身粉藍色西裝好醒神,有台上與Fans互動亦有講有笑。活動後,馬國明即成為焦點,被大批傳媒圍住訪問,被取笑滿頭大汗,身邊工作人員護航說:「佢成日係咁。」

    馬國明在訪問中多次希望網民言論別過激,希望給予心穎一個機會,問到是否想幫她復出工作?他說:「唔係幫,只係件事大家反應過激囉,有啲網民,始終係感情事,我都可以同佢繼續係朋友,點解大家反應咁激呢?!只係大家係咁啄住佢嚟鬧,件事過咗咁耐,佢都知錯啦!我之前回應都講咗,佢後生仲有好多路要行,大家無謂呢件事周旋啄住佢。」

    問到是否回復筍盤?他說:「唔關事,呢啲唔講,希望件事盡快平息,過咗好耐,唔使周旋呢啲問題。」對於有沒有聯絡心穎,有沒有見過對方,馬國明都避談說:「唔講,所有嘢唔答,再答只會問得多啲。其實你哋都知佢而家係邊啦,報紙寫咗佢去第二度讀書嘛。」仍是女朋友關係?他苦笑說:「唔答嘞,唔知點解大家要劃得條線咁實,其實我真係冇咩答。」

    馬國明在報道中承認得知「安心偷食」後好憤怒,他澄清:「係有啲嬲,但唔可以用憤怒嚟形容,佢知自己犯錯。而家仲嬲?過咗好耐仲嬲?大家仲係朋友,總之大家唔使咁激動,冇必要做唔到朋友。」對於現時是否已ready一段新感情?馬國明仍是一句:「唔答。」如果心穎要求翻撻?他說﹕「假設唔答。」想不想再試多一次?他說﹕「唔答嘞!」

    問到跟心穎分手後,是否已準備接受一段新感情?馬國明稱:「我唔答喇,唔答喇呢啲,冇話準備好未。」若然心穎想復合又是否接受?馬國明即笑說:「呢啲假設性嘅問題唔答喇!Thank you,辛苦晒!」問到他倆是否有復合機會?他亦話:「唔答喇,都冇咩可以答,我冇咩答喇,大家都係朋友。」提到再拍拖時會否更小心,以及更關注女友行蹤?馬國明就話:「呢啲將來嘅事,唔答喇,多謝大家關心。我諗都係專心做嘢先啦,大家都冇咩答喇,做好自己手頭上嘅工作先。」

    現已回復單身的馬國明,又指從來不認為自己是筍盤:「大家畀面成日叫筍盤,其實就唔係真係咁筍嘅,多謝大家畀面!」問到事情發生後,有沒有跟心穎傾過如何面對傳媒?馬國明說:「其實第一次回應當日我已經講晒,亦都唔係好想再講,係囉都冇咩再可以答,其實我而家答嘅基本上都係套番第一次嘅答案嚟答,只不過大家有自己嘅解釋,就再解釋落去,我都話我控制唔到報紙、傳媒嘅標題,但我只可以話我哋仲係朋友,希望大家可以畀個機會佢。」問到情傷好番未?馬國明就引用劇集中的醫生身份說:「其實我第一次已經答咗,嬲嗰段時間好短,人誰無過呢,我冇事,我不嬲都話我冇事,當我第一次出嚟回應我已經話我冇事,我自己修復咗我自己個心,我係心胸肺科,我自己修復咗,大家唔使擔心!」

    馬國明當然亦有備而來,對記者提問幾乎是有問必答。最初問到有否養貓,是不是有愛心的女仔會加分?他說:「我諗又唔係好關事。」之後記者單刀直入,問馬國明是否已回復單身?他說:「我冇乜講過啲乜嘢,總之我控制唔到報紙雜誌啲標題,但我成日都想講,我哋都仲有朋友,希望大家都畀個機會佢啦!我覺都鬧夠嘞,覺得大家反應過敏咗,始終係感情事啫。」

    (apple daily)

    SHARE