【《愛回家》收視再創新高】滕麗名:真係嬲

    無綫處境劇《愛.回家之開心速遞》演員劉丹、歐陽震華、滕麗名、呂慧儀、蘇韻姿等在將軍澳電視城為收視祝捷!

    歐陽震華(Bobby)客串無綫處境劇《愛.回家之開心速遞》第606集《波比與群姐的前世今生》上集錄得該處境劇首播以來最高的32.3點收視,而《波》下集亦有31.3點,成績驕人。

    歐陽震華與許思敏(群姐)在將軍澳電視城出席祝捷活動,群姐笑指Bobby讓她人生增添美麗色彩,Bobby則笑說:「真係相逢恨晚,生不逢時。」

    群姐問Bobby會否再拍?Bobby笑說:「我永遠都ok,睇群姐,同埋睇。」氹得群姐心花怒放。Bobby又大讚《愛》劇收視厲害,起初不是很好,現在卻是收視冠軍,滕麗名笑謂是霸住收視冠軍。

    歐陽震華指會否再客串要看公司安排,群姐自言是Bobby超級粉絲,與他拍甚麼也開心,她口快快笑說:「call佢返嚟拍《愛回家》,要睇佢支旗。」Bobby 笑說:「睇我支旗?我不嬲插穩咗喺度,TVB係我山頭嚟。又唔可以咁密嘅,都要等觀眾消化吓。」

    滕麗名指《波》拍攝時因在拍攝電影《尋秦記》而錯失了與歐陽震華再合作的機會,要求他再客串,她笑說:「嚟到我哋頭,竟然唔同我玩,真係嬲,就算我路過都好呀。」

    拍過無數處境劇的劉丹覺得為《波》通宵拍攝也值得,他笑說:「自己拍咁多處境劇,呢次通宵就算唔係第一次,都只係第二次通頂。」問到劉丹可希望加感情線?他笑說:「我呢啲咁嘅年紀有感情線,好似唔係好舒服。」滕麗名則笑說:「談情戲你諗清楚,要付出代價通頂㗎。」

    早前弄傷膝蓋韌帶的滕麗名指傷勢康復中,希望不用做手術,她說:「希望韌帶淨低10%唔好斷,斷咗條根好容易萎縮。」劉丹笑說:「根嘅嘢真係好緊要。」

    (綜合報道)

    SHARE