【周家蔚文頌嫻姚樂怡齊到賀】湯盈盈抱住囡囡超開心

    湯盈盈日前44歲生日,早前獲《愛.回家之開心速遞》嘅「熊家人」為她預祝,場面超溫馨!

    早前外遊時更大晒Fit爆身材~

    相中嘅佢以黑色連身泳衣上陣,泳衣嘅腰部兩側開窿,荷葉邊領口deep V設計,凸顯盈盈嘅均勻身材,散發可愛性感味道。囡囡抱住盈盈好Sweet呀~

    件泳衣更係佢好姊妹佘詩曼設計

    原來她與老公錢嘉樂一家大小,聯同好姊妹文頌嫻、姚樂怡及周家蔚等,齊齊去了台北旅行慶祝,幾個家庭一起外遊,小朋友又多,真係超熱鬧!

    主角湯盈盈未有公開相片,但文頌嫻和姚樂怡就分別喺社交網上載相片~

    看到湯盈盈除了獲得生日蛋糕之外,眾人更拉隊去食烤肉,把酒言歡,文頌嫻更留言:「Happy Birthday to Angela #taipei #familytrip」。

    見盈盈手棒蛋糕兼抱住囡囡,同成班好友合照,相當熱鬧!

    至於日前再婚的梁靖琪(Toby)雖然沒有同行,但也有畀like。

    而周家蔚原來為了陪姊妹,撇低45歲生日的老公洪天明,洪天明更喺IG公開徵伴!

    他留言說:「剛回到香港。今年生日不在工作中,不在慶祝。老婆小孩家人都不在。突然覺得好寂寞。Lonely Night hold me tight有冇人想來我家陪下我。男的。」

    網民都即留言送上祝福~

     

    (綜合報道)

    SHARE