【預產期有變】何超盈挺巨肚做姊妹:BB女係比其他BB女嘅size大咗⋯

    賭王何鴻燊四房女兒何超盈雖然腹大便便,但仍不怕辛苦出席好友嚴紀雯(Carmen)的婚宴,並擔任姐妹團之一,親身見證對方的人生大事。

    獨自接受訪問的超盈,指未婚夫辛奇隆也有到場。

    更笑言:「今日Carmen大晒,佢叫我做咩就做咩!Carmen係我好朋友,所以辛苦啲都要嚟見證。佢都好sweet,特登訂造條裙畀我,預我都好大條,因為我個肚好巨型。(佢要摸你肚沾你嘅旺氣?)呢個婚禮我點都要嚟睇。」

    穿上紗裙現身的超盈,談起佗女經時說為人母親真的不易,期間兩度被問到增磅多少,她未有透露數字,只說醫生指是正常。她說:「第一次佗BB,真係唔知道原來係咁辛苦,依家長期都覺得好攰,已經冇返工。(你增磅幾多?)醫生話我係正常,BB女係比其他BB女嘅size大咗兩個星期。媽咪都好緊張,我都有做body check同量血壓。未做媽咪前,我係唔識呢啲嘢,依家識咗好多。」

    她透露預產期本來是九月,但現在有變,她說:「預產期喺八月底,會喺香港開刀生,已請晒陪月同埋買晒嘢準備,由媽咪一手包辦。」兩位好友即Carmen及Moiselle太子爺陳栢熹分別是「大契媽」及「大契爺」。

    早前過大禮時排場奢華兼金銀珠寶堆如山,成為全城熱話,而當日以「皇后look」上陣的她說:「當日我着嘅係特登訂造嘅中國傳統服飾,係我煲劇時見到嗰件衫,個wedding planner都同我講一生人一次,所以都叫我試吓咁着。」

    對於父親何鴻燊送上價值五億元的豪宅別墅作嫁妝,她說:「依家咩都畀晒BB,嗰間屋係新屋。(BB房裝修未?)未可以裝修住,依家大緊肚,媽咪喺呢方面好迷信,話生完先搞。」她續說BB女的名字暫未有頭緒外,她表示婚禮將會在葡萄牙舉行,「香港就應該唔會啦,之前做咗過大禮儀式,有宴請家人。」故未必在港搞婚宴。

    (綜合報道/on.cc)

    SHARE