【離婚後的父親節】呂慧儀畀仔仔同爸爸慶祝 可以無老公 但堅持要有爸爸

    呂慧儀(長腳蟹)於18年與黃文迪離婚,自此獨力湊大5嵗仔仔。她曾出席活動時表示自己未到一年一次驗身的年紀,但有了小朋友之後會更着重健康,約兩年驗身一次。

    離婚後獨力湊仔,長腳蟹稱呼兒子做「老闆」,每天工作完畢後都要趕回家照顧寶貝仔。多次被傳媒拍到收工後立即買餸回家煮飯湊仔,可謂盡心盡力。買餸期間不時有賣菜姨姨鼓勵長腳蟹,叫她加油。

    去年首個的父親節已表態跟丈夫離婚的她表示會讓兒子跟前夫見面:「唔使申請都會畀佢哋見面,嗰日都要見嘅,但我就開工,父母都好緊要,母親節就陪我,父親節就陪佢。」

    及後她被問到現時跟兒子同住,至於是否撫養權歸她擁有?她說:「係同我住,其他我唔答喇,唔使再問。」

    呂慧儀甘願做單親媽媽獨力湊大兒子,可以無老公這個角色,但她認爲絕不可沒有「爸爸」,父母對小朋友的成長過程很重要。相信今年的父親節她亦會帶兒子與親生爸爸黃文迪見面,好好慶祝一年一度的父親節。

     

     

     

    (綜合報道)

    SHARE