【姚子羚強調…】「二奶」身份曝光

    38歲的姚子羚早前被爆與dragon-i前董事之一的Raymond Young秘密拍拖8個月,更有兩人之間的床照流出,但有指Raymond另有「二奶」,另一邊廂亦力挽與前妻蔡宛珊(Sarika)的關係,子羚在床照流出後,很快便面對傳媒「拆彈」,澄清自己與Raymond已分手,回復朋友關係。

    子羚澄清時強調,自己已經與男方分手,又表示床上的親密照是在不知情的情況下被拍,不過隨後,《蘋果》又再收到爆料,自稱是「二奶」好友的A小姐提供了兩張姚子羚與Raymond望鏡頭的床照,更有5段疑似姚子羚的錄音對話。

    子羚當時回覆傳媒時說:「要澄清嘅,我之前已澄清咗。其實我同Raymond已經回復普通朋友關係。所以關於佢嘅嘢,我唔方便再作回應。事情已經告一段落,所以再發放一啲有我嘅相片或對話,其實係冇意義嘅。我嘅心情同工作都唔會受呢件事影響。多謝大家關心。」

    而Raymond前妻蔡宛珊(Sarika)日前亦表示不會深究「二奶」、「三奶」的問題,問離婚是否因為Raymond太花弗?她說:「之前都講過,一齊咁多年,分開唔止一、兩個原因。」

    然而事件卻繼續發酵,今日有周刊報道指收到爆料,指一直未有現身的「二奶」,曾為dragon-i的秘書,雖然外貌上比較平凡,但為人「上進」、善於「攻心」,而在職秘書期間,正是男主角Raymond任職董事之時。爆料者指「二奶」正是靠近水樓台乘虛而入。

    另外,報道又指「二奶」早已離任秘書一職,而自上月事件曝光後,「二奶」亦已辭去工作離開香港避風頭。

    (apple daily)

    SHARE