【要是再小幾歲就太完美了】鍾麗緹同奶奶有衝突張倫碩靠一招化解

    藝人鍾麗緹同內地男星張倫碩喺2016年結婚,佢哋出晒名恩愛,去邊度都有影皆雙。

    近期佢哋仲同埋張媽媽一齊上綜藝節目,不過因為一餐飯搞到爆發婆媳糾紛,係勢成水火之際,好彩張倫碩夠機警,靠一句說話化險為夷!

    喺節目嘅預告片中,佢哋一家人去咗外國玩,喺整頭髮嘅時候張媽媽提議之後去食中餐,不過鍾麗緹持反對意見,覺得去到外國就應該要食西餐。

    婆媳之間互睥眼神充滿火花,喺張倫碩唔知點算好嘅時候,張媽媽打出周杰倫呢張牌,借佢首歌《聽媽媽的話》叫阿仔決定去食中餐。

    鍾麗緹見到咁嘅情況出大招反擊,話當年邊個日日等佢落堂,仲話要畀幸福佢,逼老公張倫碩要選擇去食西餐,兇險嘅情況一觸即發。

    好彩喺呢個時候張倫碩靈光一閃,諗到去打邊爐食鴛鴦鍋,一邊四川麻辣一邊芝士三文魚,咁就符合晒兩位嘅要求,成功化解咗今次嘅危機!

    對於張媽媽演出呢條預告片,鍾麗緹大讚佢嘅演技:「婆婆演的太棒了。笑死我了我都看了好幾遍了。哈哈哈。」

    張倫碩也直呼:「我媽的演技真的是超出我的想像。這個節目真的好好看哈哈。」

    節目於昨晚首播,張媽媽被問到如何評價新抱,老人家坦率地說:「我家兒媳婦別的沒毛病,要是再小幾歲就太完美了。」

    幸好在節目上,張媽媽談到鍾麗緹的優點時,亦讚不絕口說:「省心甚麼事也不管,她想得太面面俱到,挺好的。」而張倫碩就直言:「我媽在家裏是老大。」主持問到同場男藝人:「媽媽、丈夫、妻子誰排第一」時,張媽媽十分自信說:「我兒子肯定把我排第一。」結果答案果然如此。另一題「老婆媽媽掉水裏先救誰?」同場大陸男藝人袁成杰選擇先救老婆,張倫碩媽媽瞄了一眼旁邊的袁媽媽後,抵死說:「你家就一個兒子啊?」

    網民紛紛食花生,指鍾麗緹只比張媽媽細10年,認為張媽媽介意新抱年紀大:「就是嫌棄年紀大 」、「婆媳關係很好啊!真是羨慕 」、「年輕點的鍾麗緹都不會跟你兒子結婚」。

    不過,鍾麗緹和張媽媽的婆媳關係其實不錯,事關張倫碩指媽咪為了上節目整靚棚牙,可愛的張媽媽向兒子埋怨:「就是我這個眼睛,我叫你給我做,拖兩年了,也沒做。」鍾麗緹聽到奶奶的心聲,立即請旁邊的化妝師幫奶奶貼雙眼皮膠紙,氹到奶奶好鬼開心。

    (綜合報道)

    SHARE