【除咗帶仔仔見好姊妹】鍾嘉欣:呢個係位好特別嘅男人

    鍾嘉欣最近帶同一對子女返港,早前為大台拍過綜藝節目,之後又與大台舊同事聚會。

    上星期就做回「常在心」,與夏雨、李司棋及米雪飲茶見面。

    鍾嘉欣當然都有約一班「處女黨」好姊妹團聚,王君馨貼出相片,幾個已經升呢為「索爆人妻團」的姊妹行街,當中見到鍾嘉欣帶着兒子Jared、李亞男跟苟芸慧化了淡妝,不過就未見岑麗香。

    王君馨留言:「第一次成班姊妹喺街度行嚟行去,原來真係好爽!」她又留tag表示,以往只是試過屋企聚會或者去人少的餐廳,今次就好放縱四圍去,王君馨更指如果有電影想搵一班媽媽特工,可以考慮邀請她們演出。

    李亞男當初懷孕時,曾與當時同樣懷孕的鍾嘉欣有過合照,兩位大肚婆肚頂肚互相祝福,到今日兩人孩子都已經出世。至於新婚不久的苟芸慧,應該是婚後首次與鍾嘉欣見面,苟芸慧早前就講過,與老公有共識,不急於追B,因為老公目標想要「老虎仔」。

    鍾嘉欣晚上除了轉發王君馨的相片,亦繼續分享她今次回港探親之旅的過程。當中就有兩張馬浚偉與鍾嘉欣女兒Kelly及兒子Jared玩的相。

    鍾嘉欣感性地留言:「呢個係位好特別嘅男人。我哋冇血緣關係,我哋只係合作過5套劇。我每次返嚟都唔問我任何嘢,每當我覺得不妥時佢每次都支持我。佢好人充滿正義感、聰明又敦厚。佢係我一位非常好嘅香港認識到嘅朋友,好似『哥哥』一般存在嘅人。」

    (綜合報道/apple daily)

    SHARE