【愛需要及時】古巨基一講到父母就忍唔住喊

    古巨基《We我們》世界巡迴演唱會Part2香港站,昨晚在紅館繼續演出,楊受成夫婦、關智斌、麥亨利、衛詩雅與母親、王賢誌等人捧場,他的父母坐足一晚支持。

    上次表演時意外掉落機關的古巨基,一如之前兩場一樣取笑自己,帶領全場觀眾大叫「睇路呀靚仔」,全晚順利完成。

    當晚表演嘉賓找來老友方力申、小肥和Rubber Band主音6號等人,眾人與古巨基合唱。身穿黑白色禮服的五子甫上台便獲全場歡呼聲歡迎,與基仔合唱《年年有今日》時,眾人High爆走到台邊的延伸台同Fans握手。唱畢小方大爆側田剛才於後台差啲喊,側田解釋:「啱啱喺後台幫你唱咗兩首歌嘅和音,記得你畀我嘅第一個工作就係唱和音,諗番起啲回憶都眼濕濕!」

    已12年沒同台演出的方力申自言回憶返來了,古巨基說:「我哋之前喺電視節目重組,但欠6號,07年我演唱會有搵佢哋做我嘉賓。」

    基仔續指去到12年後的今年終於可聚首一堂。每場於此環節基仔都「例行」找回舊相重影,他邊睇邊笑話:「呢張係2007年演唱會上嘅一張相,點解小肥都可以畀人擋住咗?搵多張見齊人嘅!」笑爆全場,然後大螢幕換了一張MV照,眾人齊齊「歸位」擺Pose影相,基仔打趣話希望廿年後合體再影老年版。

    唱至《天氣會變》前,基仔向台下的爸媽道出心聲大派洋蔥,螢幕播出他因工作很忙沒時間跟家人食飯,只能用電話聯絡,他談到父母時忍不着哭:「媽咪每次打畀我第一句會問:『巨基,工作開心順利嗎?』爸爸打畀我都係關心工作,聽到我把聲知好忙,佢就話可安心去瞓。」

    說到此時基仔就不禁哽咽起來,更即場淚灑現場,教人心痛!

    完騷接受訪問,古巨基自言眼淺,之前多晚提到家人也沒有哭:「突然諗番起爸爸喺電話筒中把聲,佢只係聽吓我把聲就安心瞓,我一時感觸。」

    今次Part 2演出,有部份新服裝質料很重:「第1套水晶衫用咗2萬粒水晶重80磅,好似孭住一個年輕人唱歌,我哋試過好多種石,為咗靚所以重啲。」

    他笑指每晚完騷如打完一場仗,令他腰部舊患隱隱作痛:「以防萬一,噚晚搵個醫師幫我順返啲肌腱。」另外,之前李克勤做表演嘉賓教他生仔秘笈:「佢叫我腳趾拉西,邊個西先?左邊定右邊?校長(譚詠麟)教倒掛金鈎,開騷冇得倒掛,同埋邊個倒、邊個掛?佢叫我意會。」

    (綜合報道)

    SHARE