【承認同卓林…】吳綺莉:是但啦

    吳綺莉(Elaine)、張文慈(Pinky)、陳少霞老公李文輝、黎燕珊及袁潔儀等去到又一城戲院出席電影《奇蹟的突破》首映禮。Elaine與友人到來,她說:「而家一切如常。」

    問到Elaine有否帶女兒吳卓林返教會,Elaine說:「佢不嬲都信基督,至於返教會,睇自己,通常我自己返,我外公係牧師。」

    對於早前報警搵女,Elaine說:「唔講。」但她透露已有一段時間沒與卓林見面,不過估計女兒仍在香港,對於卓林表示有與媽媽WhatsApp溝通,Elaine說:「是但啦,佢都成20歲,我17歲嘅時候都已經選美,佢而家都大個女。」

    Elaine早前報警搵女,卓林叫阿媽睇醫生(相關新聞:https://goo.gl/Wi4e8e),Elaine表示沒看新聞。

    另外,李文輝透露,現年42歲的陳少霞現在懷孕6個月,不過暫時不公佈BB性別。

    李文輝說:「係神賜畀我哋嘅禮物,太太而家好平安,係生命嘅奇蹟,要準備執BB房。」

    Pinky早前與73歲的爸爸第一次去旅行,她說:「爸爸好怕搭飛機,今次第一次去台灣,佢好開心,成家人一齊去睇日出,可惜我起唔到身,家姐帶佢哋去。」

    Pinky隨後會坐郵輪到歐洲旅行,她說:「原先想等老公陪我去,但係等極都未等到佢出現。」


    商天娥(右)亦有現身。

    (綜合報道/apple daily)

    SHARE